Van-e üzletünk?

Nincs, az IBO Szivattyú kizárólag webáruházként működik. Ha nem tud dönteni a termékek között, szívesen segítünk, ha érdeklődik email vagy telefonos elérhetőségeink egyikén.

Van-e raktáron?

Abban az esetben amennyiben a termék nincs raktárkészleten, akkor a rendszer nem engedi a terméket a Kosárba helyezni. Amennyiben a vevő érdekelt a raktáron nem lévő termék tekintetében, akkor a beszállítás várható időpontjáról érdeklődhet email vagy telefonos elérhetőségeink egyikén. Törekszünk a termékek minél hamarabbi beszerzésére.
 

Milyen márkájú szivattyúk?

Az általunk forgalmazott szivattyúk Lengyel márkájúak. Az IBO Szivattyú Kft kizárólagos importőre az IBO lengyel márkájú szivattyú családnak.

Mennyiért szállítunk?

Házhozszállítás díjszabása a szállítási feltételek menüpont alatt érhető el.

Van-e telefonos ügyfélszolgálatunk?

Igen van. További információk a kapcsolat menüpont alatt.

Van-e lehetőség egyedi kábelmérettel kérni a szivattyút?

Igen van, de kapacitástól függően. További információért kérem, vegye fel munkatársainkkal a kapcsolatot.
 

Elromlott a szivattyú. Mit tegyek?

Vegye fel a kapcsolatot szervízünkkel.
 

Beesett, beszakadt a szivattyúm a kútba. Ki lehet szedni?


Kamerás csatorna, kút vizsgálat. 
Beszakadt, beejtett csőkút szivattyúk kiszedése.

email: altalanoskarbantarto@gmail.com
telefon: 06 70 398 41 85


Az IBO termékeit személyesen is megvásárolhatom?

A Partnereink oldalon az IBO Szivattyú viszonteladóit találja. Van lehetősége szűrésre, mely segítségével a lakóhelyéhez legközelebbi viszonteladóink weboldalát tekintheti meg.

Hol tudok érdeklődni a feladott csomagom után?

A megrendelés jóváhagyásában megtalálja a csomagszámot (Pl.:5392xxxx), amit két módon is tud követni:

Online:
(kattintson a GLS logójára)


Telefonos GLS csomagkövetési ügyfélszolgálat: 
Nyitvatartás: 7.00-20.00 Hétfőtől-Péntekig munkanapokon
Telefonszám: +36 1 802 0265